Analisi di e tendenze attuali è future di u trasportu internaziunale sottu à l'epidemie 2021

Per l'industria di a logistica, i fenomeni estremi duranu più di a mità d'annu.Ch'ella sia a congestione, a carenza di cuntenituri vacanti, u trasportu in salita, cumpresa a mancanza di capacità ferroviaria, a mancanza di navi, è a mancanza di camioni, nimu ùn custituiscenu una sola causa.U prublema avà hè chì tuttu hè in corta.
Un grande backlog di gabinetti pisanti, e cumpagnie di trasportu internaziunali ùn anu micca scelta ma di "saltà in i porti";i tassi di trasportu sò cresciuti, è a prissioni annantu à i porti circundanti hè cresciutu... Cum'è u "sistema nervu cintrali" di a reta di logistica marittima glubale --- Yantian Port hè causatu da u "rallentamentu" di l'epidemie A diffusione hà cuminciatu à sparghje, è u so impattu nantu à a catena di furnimentu glubale era assai oltre l'imaginazione.
Yantian Port hà un arristatu di più di 200 milioni di scatuli di cuntenituri d'esportazione.Sicondu l'accordu, hè apertu à accettà 5 000 à ghjornu, è a capacità di trasfurmazioni attuale hè solu 1/7 di u solitu.
Questu hè u casu à Yantian Port in Shenzhen, Cina.Fighjendu à u mondu, u backlog di i porti di cuntainer in parechji lochi diventerà solu più seriu.

International transportation status (1)

Figura 1,Portu di Yantian

U Portu di Oakland nantu à a Costa Ovest di i Stati Uniti hà ricevutu 100 096 TEU di cuntenituri impurtati in April di questu annu.Questa hè a prima volta in a storia di u portu chì i cuntenituri impurtati superanu a marca di 100 000 in un solu mese.A stella di throughput portu hà ancu righjuntu 217,993TEU, un incrementu annu di 8%.I navi di cuntainer da u Portu di Los Angeles è u Portu di Long Beach in u Sud di Californiu ^ sò stati deviati.CMA CGM è Wan Hai cuminciaru à operare rotte dirette da l'Asia Orientale à u Portu di Oakland, purtendu un gran numaru di cuntenituri impurtati.
U portu di Los Angeles, à 635 chilometri di distanza, hè ancu sottumessu in un mare di cuntainer : 946.966 TEU in April, un aumentu annu di 37,2%.
In u mese passatu, l'impurtazioni di i Stati Uniti di cuntenituri da l'Asia anu ottinutu una crescita annu di 31%, righjunghjendu 1,57 milioni di TEU.In questa situazione, a congestione portu hè diventata a norma.Uni pochi ore fà, Hapag-Lloyd hà annunziatu chì saltà u Portu di Oakland in u so serviziu trans-Pacific West Coast.Quandu hà da ripiglià, dependerà di cumu u portu serà allevatu.

International transportation status (2)

Figura 2,Navi di cuntainer parcheggiati in u portu di Oakland
terminale nantu à a Costa Ovest di i Stati Uniti

U rapportu di cunsultazione di a famiglia di Hapag-Lloyd hà avvistatu l'importatori è i spedizionieri americani chì, per via di l'aumentu di l'impurtazioni, tutti i terminali di a Costa Ovest sò assai congestionati, è chì a congestione hè prevista per cuntinuà in tuttu l'estiu.Sicondu Maersk, u tempu mediu di attesa per i navi in ​​u Portu di Los Angeles è Long Beach varieghja da una à duie settimane.Ci sò circa 40 navi in ​​linea à i dui porti maiò: mentre chì i navi in ​​u Portu di Oakland anu bisognu à a fila per trè settimane per entre in u portu.
Parechji porti è chjassi ùn anu micca spaziu per scaricamentu di cuntenituri, cusì si rifiutanu direttamente di chjamà navi.
I porti di a costa occidentale di i Stati Uniti sò cungestionati è u tempu di fila hè troppu longu, chì hà affettatu seriamente u calendariu di u liner chì torna in Asia.I navi ùn ponu micca vultà in Asia à tempu per carricà a carica.A congestione hè quasi equivalente à annullà u viaghju.A capacità effettiva di u cummerciu trans-Pacificu hè una volta di più ristretta per a dispunibilità di i porti è l'annullamentu di i viaghji.Maersk crede chì da u principiu di questu annu, a capacità da l'Asia à l'Occidenti di i Stati Uniti hà persu 20%: hè stimatu chì da ghjugnu à a fini d'aostu, a capacità perderà ancu 13%.
A congestion portuali significa chì i navi ùn sò micca puntuali è l'affidabilità hè ridutta.Sicondu i dati di Sea-Intelligence Maritime Consultancy, 78% di i navi chì arrivanu à u Portu Ovest di i Stati Uniti sò ritardati, cù un ritardu mediu di 10 ghjorni.Flexport hà dettu chì ci ponu esse ritardi in ogni ligame di trasmissioni di a catena di furnimentu internaziunale.Per esempiu, a spedizione da Shanghai à u magazzinu di Chicago hè stata allargata da 35 ghjorni prima di u focu à 73 ghjorni oghje.
À u listessu tempu, i prezzi spot di u containeru sò ancu in crescita.

International transportation status (3)

Figura 3,Shanghai Export Container Freight Index

Ci hè una vista chì, in essenza, ùn ci hè micca scassatu di misurà puramente u numeru di cuntenituri, navi è merchenzie chì deve esse trasportatu.U prublema radicali hè chì ci vole più tempu per spedinu merchenzie da l'Asia, l'America di u Nordu è l'Europa.In turnu, pigghia più spaziu di capacità è aggravates u gradu estremu di diversi prublemi.
Per aggravà e cose, l'estrema carenza di capacità significa chì ùn ci hè una capacità di buffer per trattà cù incidenti reali.
Un battellu di merchenzie periculosa hà splutatu in l'acque di u portu di Sri Lanka, è una nave in u portu di Kaohsiung in Taiwan hà culpitu una gru di dock.Un travagliadore portu in u portu di Yantian in Shenzhen hà truvatu un casu cunfirmatu di a nova corona.Una greva di i travagliadori in un portu europeu, sti incidenti unichi sò sempre pressendu a catena, è ci vulerà più tempu per a catena di furnimentu glubale per vultà à a normale.


Tempu di post: 25-dic-2021