Festi tradiziunali Chinese - Festival di Primavera

U Festival di Primavera hè a festa più impurtante per u populu cinese è hè quandu tutti i membri di a famiglia si riuniscenu, cum'è Natale in l'Occidenti.Tutte e persone chì vivenu fora di casa tornanu, diventendu u tempu più occupatu per i sistemi di trasportu di circa a mità di mesi da u Festival di Primavera.L'aeroporti, e stazioni ferroviarie è e stazioni d'autobus à longa distanza sò affollati di ritornati in casa.

A Festa di Primavera cade u 1u ghjornu di u 1u mese lunar, spessu un mesi dopu à u calendariu gregorianu.Hè urigginatu in a dinastia Shang (c. 1600 aC-c. 1100 aC) da u sacrifiziu di u populu à i dii è l'antenati à a fine di un vechju annu è u principiu di un novu.

In modu strettu, u Festival di Primavera principia ogni annu in i primi ghjorni di u 12u mese lunare è durà finu à a mità di u 1u mese lunare di l'annu dopu.Di elli, i ghjorni più impurtanti sò Eve Festival di Primavera è i primi trè ghjorni.U guvernu cinese stipula avà chì a ghjente hà sette ghjorni di ferie per l'annu lunare cinese.

Parechji costumi accumpagnanu a Festa di Primavera.Certi sò sempre seguiti oghje, ma altri anu debilitatu.

Dogana

U 8th ghjornu di u 12th lunar month, assai famiglie facenu porridge di laba, un tipu di porridge diliziosu fattu cù risu glutinoso, millet, sementi di lacrime di Job, bacchi di jujube, lotus seeds, fasgioli, longan è gingko.

U 23esimu ghjornu di u 12u mese lunare hè chjamatu Eve Preliminary.À questu tempu, a ghjente offre u sacrifiziu à u diu di a cucina.Avà, però, a maiò parte di e famìglie facenu un alimentu diliziosu per piacè.

Dopu à a vigilia preliminare, a ghjente principia a preparazione per l'annu novu.Questu hè chjamatu "Vede l'annu novu in".

Pulizia di casa

Per pulisce e case in u New Year Even hè un usu assai anticu chì data di millaie d'anni fà.A polvera hè tradizionalmente assuciata cù "vechju" cusì pulisce e so case è spazzendu a polvera significa addiu à u "vechju" è usher in u "novu".Ghjorni prima di l'annu novu, e famiglie cinesi puliscenu e so case, spazzendu u pavimentu, lavatu e cose di ogni ghjornu, pulendu e ragnate è dragendu i fossi.A ghjente face tutte queste cose felice in a speranza di un bon annu chì vene.

dff

 

Decorazione di a casa

Unu di i decoru di a casa hè di pubblicà coppie nantu à e porte.Tutti i pannelli di a porta seranu incollati cù coppie di u Festival di Primavera, chì mette in risaltu a calligrafia cinese cù caratteri neri nantu à carta rossa.U cuntenutu varieghja da i desideri di i pruprietarii di casa per un futuru brillanti à a bona furtuna per l'annu novu.Inoltre, i ritratti di u diu di e porte è a ricchezza seranu publicati nantu à e porte di fronte per alluntanà i spiriti maligni è accolta a pace è l'abbundanza.I coppi di l'annu novu sò generalmente publicati in coppie cum'è i numeri pari sò assuciati cù bona furtuna è auspiciousness in a cultura cinese.

U caratteru cinese "fu" (chì significa benedizzione o felicità) hè un must.U caratteru pusatu nantu à a carta pò esse incollatu nurmalmente o à l'inversu, perchè in cinese u "fu invertitu" hè omofonicu cù "fu vene", tutti dui sò pronunziati cum'è "fudaole".In più, duie grande lanterne rosse ponu esse alzate da i dui lati di a porta di fronte.Tagli di carta rossu pò esse vistu nantu à u vetru di a finestra è dipinti di New Year di culori brillanti cù significati auspicious ponu esse posti nantu à u muru.

errrr

 

Aspittendu a prima campana di l'annu novu cinese

U primu sonu di campana hè u simbulu di l'annu novu cinese.I Cinesi piace à andà in una grande piazza induve ci sò campane enormi sò stallati nantu à a vigilia di l'annu novu.Quandu l'annu novu si avvicina, cuntanu è celebranu inseme.A ghjente crede chì u sonu di una campana enormi pò caccià tutte e mala furtuna è portanu a furtuna per elli.

Festa di l'annu novu

U Festival di Primavera hè un tempu per a riunione di famiglia.À quellu tempu, tutti i membri di a famiglia cenanu inseme.U pranzu hè più lussuosu chè di solitu.I platti cum'è u pollulu, u pesciu è u fagiolu curd ùn ponu esse esclusi, perchè in Chinese, i so pronuncia, rispettivamente "ji", "yu" è "doufu", significanu auspiciousness, abbundanza è ricchezza.L'alimentariu manghjatu nantu à u New Year Even banquet varieghja secondu e regioni.In u sudu di a Cina, hè abitudine di manghjà "niangao" (torta di l'annu novu fatta di farina di risu glutinoso) perchè cum'è omofonu, niangao significa "più altu è più altu ogni annu".In u nordu, un platu tradiziunale per a festa hè "Jiaozi" o gnocchi in forma di luna crescente.Dopu à a cena, tutta a famiglia si mette inseme, chattendu è fighjendu a TV.In l'ultimi anni, a festa di u Festival di Primavera trasmessa nantu à a Stazione Televisione Centrale Chine (CCTV) hè un divertimentu essenziale per i Cinesi in casa è in l'esteru.

Stare tardi ('Shousui')

Shousui significa stà svegliu tardi o tutta a notte in a vigilia di l'annu novu.Dopu à a grande cena, e famìglie si sentenu inseme è chatte felici per aspittà l'arrivu di l'annu novu.

wrs

Impostazione di petardi

Lighting Firecrackers era unu di l'usi più impurtanti in a celebrazione di a Festa di Primavera.In ogni casu, in quantu à u periculu è i rumori negativi chì l'accensione di petardi ponu purtà, u guvernu hà pruibitu sta pratica in parechje cità maiò.Ma a ghjente in i picculi paesi è in i zoni campagnoli mantene sempre sta celebrazione tradiziunale.Giustu cum'è u clock strike 12 ore a mezzanotte di a vigilia di l'annu novu, e cità è e cità sò illuminate cù u scintilliu di i fuochi d'artificiu, è u sonu pò esse assordante.E famiglie stanu per stu mumentu di gioia è i zitelli cù petardi in una manu è un liggeru in l'altru illuminanu allegramente a so felicità in questa occasione speciale, ancu s'elli tappanu l'arechje.

asd

Saluti di Capodanno (Bai Nian)

U primu ghjornu di l'annu novu o pocu dopu, tutti portanu vestiti novi è salutanu parenti è amichi cù arcu è Gongxi (felicitazioni),augurendu bona furtuna, felicità durante l'annu novu.In i paesi chinesi, certi paisani ponu avè centinaie di parenti, cusì anu da passà più di duie settimane à visità i so parenti.

bnm

Rigali soldi

Hè u soldi datu à i zitelli da i so genitori è missiavi cum'è rigalu New Year.I soldi si crede chì porta a bona furtuna, alluntanassi i mostri;da quì u nome "soldi furtunatu".

I genitori è i missiavi prima mettenu soldi in picculi busti rossi, soprattuttu fatti, è dà i busti rossi à i so figlioli dopu a festa di l'annu novu o quandu venenu à visità l'annu novu.Anu sceglie di mette i soldi in buste rossi perchè i Cinesi pensanu chì u rossu hè un culore furtunatu.Vulenu dà à i so figlioli soldi di rigalu furtunatu è culore di furtuna.

fggh

L'atmosfera vivace ùn solu riempia ogni casa, ma permea in strade è strade.Una seria di attività cum'è u ballu di leone, u ballu di lanterna di dragone, festival di lanterna è fiere di tempii seranu tenuti per ghjorni.U Festival di Primavera vene dopu à a fine quandu u Festival di Lantern hè finitu.sdfsd


Tempu di posta: 21-Jan-2022